Na regionalnoj glazbenoj sceni pojavila se nova mlada autorica koja je kao umjetničko ime odabrala naziv Anami. Riječ je o Ani Lucić iz Domaljevca. Iako dolazi iz male sredine, njezin prvi spot “Fobije” pokazuje da se predanost i upornost mogu pretvoriti u rezultat vrijedan pažnje.
Anami je tek nedavno diplomirala kineziologiju na Sveučilištu u Mostaru, što je rijetkost u svijetu glazbe gdje mnogi mladi izvođači ulaze u karijeru bez formalnog obrazovanja. Time je pokazala da se ozbiljnost i disciplina mogu prenositi iz akademskog u umjetnički svijet.
Glazba je za nju dugo bila hobi, ali upravo je kroz taj hobi izgradila vlastiti identitet. Spot “Fobije” nije tek amaterski pokušaj, riječ je o promišljenom projektu u kojem se osjeća osobni pečat i emotivna iskrenost.
Produkciju potpisuje mostarski producent Barikelo, dok je vizualnu stranu realizirao sarajevski videograf Dino Kadragić. Rezultat je moderan, estetski čist spot koji se može mjeriti s regionalnim standardima.
Ono što posebno izdvaja Anami jest njezin vokal, svjež, prirodan i nenametljiv. U pjesmi “Fobije” uspijeva prenijeti emociju bez pretjerivanja, što je odlika zrelih izvođača.
“Fobije” je pjesma koja se oslanja na suvremeni pop zvuk, ali ga obogaćuje osobnim dodirom. Tekst i interpretacija nose iskrenost, a produkcija daje profesionalnu završnicu. Spot je vizualno skladan, s jasnom idejom i atmosferom koja prati glazbu. Za debitantski rad, ovo je iznadprosječan rezultat, pokazuje da Anami ne ulazi u glazbu površno, nego s ozbiljnim pristupom.
Ana Lucić, Anami, dokazala je da se i hobi može pretvoriti u ozbiljan posao. Njezin primjer pokazuje da mladi iz malih sredina, uz upornost i rad, mogu stvoriti djelo koje zaslužuje pažnju šire publike. “Fobije” je tek početak, a ako nastavi ovim putem, Anami bi mogla postati jedno od najugodnijih iznenađenja domaće glazbene scene.
Perica DUJMENOVIĆ
